Įmonėje dirba kompetentingų darbuotojų komanda, kurie turi motyvaciją darbui, geba informaciją pateikti greitai ir operatyviai. Išsiaiškiname klientų poreikius.
Buhalterinės apskaitos tvarkymas nuo pirminių apskaitos dokumentų įforminimo iki finansinės atskaitomybės sudarymo
• pirkimų ir pardavimų dokumentų registravimas;
• kasos dokumentų registravimas;
• banko dokumentų registravimas;
• avanso apyskaitų sudarymas ir registravimas;
• ilgalaikio turto apskaita ir nusidėvėjimo skaičiavimas;
• trumpalaikio turto suminė apskaita sandėlyje;
• darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas i apskaitą;
• priėmimas, atleidimas iš darbo, bei pažymų išdavimas;
• kelionės lapų pildymas;
• nurašymo aktų paruošimas;
• apskaitos registrų sudarymas.